Wdrożenie skryptu do komunikacji
Kilka tygodni temu do naszej skrzynki e-mail przyszło zapytanie od współpracującej z naszą spółką Małgorzatą, zapytanie na temat problemu z odbieraniem e-maili. Problem dotyczył jednej firmy. Według informacji zawartych w zapytaniu, chodziło o brak przychodzenia nowych e-maili na skrzynki firmowe. Po sprawdzeniu konta hostingowego stwierdziliśmy przepełnienie skrzynek na wydzielonej części serwera dla firmy Kolmax. W efekcie sprzątania nie udało się jednak uzyskać sprawności a przedstawiciel firmy Kolmax, poprosił o zaproponowanie rozwiązania które pozwoli na uniknięcie takich kłopotów w przyszłości.
Efekt współpracy
Efektem zapytania o zaproponowanie rozwiązania które zażegna teraz i w przyszłości problemów typu „nie otrzymałem takiego e-maila”, było zaprojektowanie nowego narzędzia które jest tanie a równocześnie funkcjonalne. Podstawowe skrypty typu „formularz kontaktowy” powodują przyjęcie treści w formularzu oraz przesłanie na skrzynkę e-mail w formie listu elektronicznego. To rozwiązanie nadal nie spełnia podstawowych założeń, gdyż nadal bazuje na wadliwej skrzynce e-mail. Dlatego postanowiliśmy zaprojektować skrypt który oparty jest o bazę danych gdzie przetrzymywane są wszystkie wiadomości nadesłane przez internautów. Dopiero komunikacja zwrotna wymusza użycie skrzynki e-mail.
Nasza firma Ads-Center.NET Sp. Zo.o., zaprojektowała oraz wdrożyła nowy system komunikacji klient-firma na serwerze należącym do firmy Kolmax . Z chęcią rozwiążemy i Twój problem.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET