Początki firmy, przed 2009.
W pierwszych miesiącach firmy, działania były skorelowane na współpracy ze strategicznymi partnerami posiadającymi własne bazy mailingowe. Początkowo byli to tak zwani freelancer, czyli osoby nieprowadzące działalności a jedynie drobny biznes poniżej progów zarobkowych zmuszających do zarejestrowania firmy. Dokładnie w taki sposób prezes Ads-Center.NET działał przed założeniem własnej firmy. Skupiał właścicieli stron które posiadały potencjał i budował z nich usługę zbiorczą dla większych klientów. Zrzeszając kilku małych przedsiębiorców można było w tamtym czasie stworzyć dobrą ofertę dla małych i średnich firm oraz drobnych reklamodawców dbających o swoje strony internetowe. Jako że usługa mailingu do dziś jest dość popularna wśród reklamodawców, to fundamenty obecnej firmy nadal są mocno osadzone na tej usłudze.
Zmiany po zarejestrowaniu działalności.
W pierwszych miesiącach po zarejestrowaniu działalności gospodarczej, Internetowa Agencja Marketingowa Ads-Center.NET, postępowanie było zgodne z założeniem ustalonym jeszcze przed rejestracją firmy w urzędach. Nadal podstawową formą usług firmy miały być mailingi reklamowe oraz z mailingi z gwarancją. W pierwszych miesiącach funkcjonowania firmy, udało nabyć się pierwszy z kilku serwisów internetowych który wchodził w skład oferty zbiorczej. Dodatkowo cieszył fakt że to był jeden z największych serwisów który działał pod sztandarem Ads-Center.NET. Dzięki temu przejęciu firma mogła rozwinąć skrzydła i przejść do dalszych przejęć w branży. Na początku udało się przejąć cztery serwisy które budowały nową podstawę firmy. Dzięki zawirowaniom w biznesach konkurencji oraz ich niefrasobliwemu zachowaniu udało się przejąć władzę nad kolejnymi serwisami które były wykorzystywane przez konkurencyjną firmę. Jednocześnie udało się zamknąć firmę konkurencyjną i odzyskać kilka stron za dosłowne grosze. Po sfinalizowaniu wszystkich przejęć podstawą firmy stało się dziesięć serwisów typu GPTR. Od tamtej pory firma Ads-Center.NET stała się liderem w mailingu oraz w posiadaniu własnych baz danych co różni nas od większości firm afiliacyjnych które przeprowadzają kampanie mailingowe. Dodatkowo fakt iż firma nie musi już polegać na współpracownikach gdyż wszelkie zasoby na których zarabia są jej własnością.
Koniec roku 2009.
Końcówka roku 2009, spowodowała zmiany w myśleniu prezesa. Po zdobyciu przewagi w dziedzinie mailingów reklamowych nad konkurencją, jedynym problemem który pozostawał bez rozwiązania to ciągła walka o klienta. Niestety ten biznes jest tak ukierunkowany że klient któy dziś kupuje nie koniecznie jutro też kupi. Częściej trafia się iż klient który dziś kupuje, wraca dopiero za miesiąc. Dlatego prezes Ads-Center.NET w osobie Krzysztofa Wolskiego rozpoczął poszukiwania nowej gałęzi biznesu dzięki której można byłoby zdobyć klientów abonamentowych. Od tamtej pory wszelkie działania firmowe ukierunkowane są na rozwój usług które można sprzedawać w formie abonamentowej. Tylko takie działanie może stabilnie ugruntować firmę oraz jej zarobki w dzisiejszym świecie. Codzienna walka o nowych kupujących jest bardzo trudna. A w momencie gdy klient raz kupi i więcej nie potrzebuje wydawać pieniędzy na mailing w tej samej firmie to taka walka stawała się mało opłacalna. Dlatego też od końca 2009 roku firma Ads-Center.NET rozwija serwisy internetowe w których można zamówić usługi cykliczne opłacane w formie abonamentu.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET